آیا من میتونم کسب و کار دلاری تو ایران داشته باشم؟

آیا من میتونم کسب و کار دلاری تو ایران داشته باشم؟

بعد از توضیحات زیر دیگه نخواهید تونست بی تفاوت به این قضیه و مخصوصا شرایط فعلی کشور و شرایط اقتصادی مردم کشور نگاه کنید.

احتمالا شما در نظر دارید که پیج اینستاگرامتون رو راه اندازی کنید یا اینکه راه اندازی کردید. اما بدلیل شرایط موجود کشور و غمی که اکثریت مردم درحال حاضر دارن و همینطور سخت تر شدن شرایط فروش توی اینستاگرام بدلیل اعتصاب های بایدی نتونستید بیزینستون رو راه بندازید.اما در صورتی که شما به این جرات و جسارت رسیدید که از شغل فعلیتون جدا بشید و بیزینس آنلاینتون رو شروع بکنید چرا باید به ریال کار بکنید؟ شما در حال فعالیت در بستر اینترنتی هستید که در تمام دنیا فعال هست و اینترنتی که شما در ایران از اون استفاده میکنید بجز سرعتش تفاوت  دیگه ای با باقی نقاط دنیا نداره. اگر شما یک ویدیو در یوتیوپ آپلود کنید شخصی در سمت دیگه ای دنیا هم میتونه به آسونی همون ویدیو رو مشاهده بکنه پس تفاوتش چی هست؟

کسب و کار بدون سرمایه ؟؟؟

سوال اصلی اینجاست که زمانی که شما کسب و کاری راه میندازید که به سرمایه ای هم نیاز نداره و میتونید محصولاتتون رو  داخلش بفروشید و در شرایطی که دلار 37 تومنه درآمد دلاری داشته باشید چرا نباید این کار رو انجام بدید؟

این شرایط نسبت به اینکه بخواید با شرایط سخت تر روبه رو بشید صرفا برای راه اندازی  کسب و کار در ایران بسیار بهتر هست. یه نفر با فروش یک واحد محصول سود فروش 100 تا محصول شما رو داره بدست میاره. یعنی محصولی داخل افیلیت مارکتینگ در پروگرم علی اکسپرس همونطور که قبلا توضیح داده شده هستش که کمیسیون اون محصول 100 دلار هست. این به این معنی هست که سودی که به شما تعلق میگیره 100 دلار هست. در حال حاضر 100 دلار معادل حدودا 3 میلیون و 600 هزار تومن هست. اگر این در یک هفته 3 یا 4 عدد از این محصول رو به فروش برسونه و در ماه حدود 20 محصول رو بفروشه تقریبا 60 میلیون تومن بدست میاره. این درحالی هست که شما با فروش 20 واحد در ایران نمیتونید به سود 60 میلیون تومن برسید. دلیل اینکه شما هم اینکار رو شروع نکردید این هست که تصور میکنید که نمیتونید. اما در اینصورت چه توضیحی برای تبدیل شدن افیلیت مارکتینگ به برترین کسب و کار آنلاین دنیا وجود داره؟

پیش نیاز های شروع…

طبق آمار گوگل، افیلیت مارکتینگ رتبه 1 بین 7  بیزینس آنلاین برتر دنیا رو داره که افراد تونستن به درآمد های تا 17 هزار دلار  برسن. طبیعتا هر چیزی زمانی به برتری دست پیدا میکنه که قشر های زیادی به اون روی بیارن و اون رو شروع بکنند که یعنی هر شخصی امکان شروع کردن این رو داره و این پروسه بسیار ساده هست که در سه کلمه میشه توضیحش داد.

شما نیاز به دستگاه موبایلتون، اینترنت، و پروگرم دارید. با استفاده از این سه مورد و ساختن یک بلاگ بدون نگرانی میتونید از  داخل ایران شروع بکنید. بسیار دیده شده که افراد به افیلیت مارکتینگ علاقه نشون میدن و کسانی رو دیدن که به درآمد روزی 1000 دلار دست پیدا کردن اما نمیتونن تصور بکنند که خودشون هم میتونند جزوی از این اشخاص باشند. با اینکه روزی 1000 دلار در ابتدا با در نظر گرفتن محدودیت های داخل از ایران دور از منطق بنظر میرسه. اما رسیدن به ماهی 1000 دلار کاملا ممکن هست. پس زمانی که شروع  میکنید فقط این رو به خاطر داشته باشید که حالا که کسب و کار و پیجتون رو راه اندازی کردید و برای آینده تون اهمیت زیادی قائل هستید و نمیخواید به شرایط نامطمئن ایران وابسته باشید که کسب و کارتون توسط تغییرات اوضاع تهدید بشه بهترین راه دلاری کار کردن هست. تمام کسب و کار های دلاری در هر شرایطی دارند به فروششون ادامه میدن و پیج هایی وجود دارند که با 100 کا فالوور یا حتی با 10 کار فالوور یعنی فقط 10000 نفر به روزی 500 تا 600 دلار درآمد رسیدن.

پس تصمیم نهایی برای شروع با شماست و در صورتی که این تصمیم رو بگیرید من شما رو همراهی میکنم و بصورت کاملا رایگان در این مسیر و بستر که براتون فراهم شده به شما کمک میکنم و به شما اثبات میکنم که چیزی نخواهد تونست کسب و کار شما رو تهدید بکنه.

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است