چطور محصول معرفی کنیم

چطور محصول معرفی کنیم

اگر مخاطبان دقیقا میدونستن که دنبال چه محصولی هستن نیازی به کمک شما  نبود.

ویدیوی زیر رو با دقت ببینید

در فرایند فروش یک نقطه ی حساس که دقیقا قبل از عمل قرار داره تصمیم گیری مشتریست. منظور زمانی هست که مخاطب شما علاقه خودش رو پیدا کرده و تصمیم داره که خریدی انجام بده اما در تصمیم گیری نهایی دچار شک شده و مطمئن نیست که دقیقا کدوم محصول رو انتخاب بکنه. یکی از مهارت های مهم یک افیلیت مارکتر یا کسانی که همکاری در فروش انجام میدن یا هر کسی که در فضای مجازی و دیجیاتال مارکتینگ محصولاتی رو معرفی میکنه توانایی کاهش گزینه های خرید هست.

بعنوان مثال شما در پیجتون گوشی های موبایل معرفی میکنید. در این صورت بهتر هست به جای معرفی چندین نوع گوشی، مواردی رو معرفی بکنید که از نظر سلیقه و بودجه و علاقه و نیاز با مخاطبانتون تناسب داشته باشند. در افیلیت مارکتینگ هم باید درست به همین شیوه عمل بشه. با ایجاد چالش میتونید بهتر گزینه ها رو کاهش داده و نشون بدید که کدوم گزینه  نسبت به بقیه برتری داره.

منظور این هست که کارتون رو با نشون دادن گزینه های موجود به مخاطب شروع کنید، گزینه ها رو با هم مقایسه کرده و بعد یک مرحله بالاتر برید و دوباره محصولات رو باهم مقایسه کنید تا جایی که به یک محصول برتر برسید و اون محصول رو به شیوه ای ارائه بدید که دقیقا محصول مورد نیاز مخاطب باشه. این روش کاهش گزینه خرید هست.

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است