وب سایت افیلیتی یا وبلاگ افیلیتی؟

وب سایت افیلیتی یا وبلاگ افیلیتی؟

درسته که وبسایت قدرت زیادی داره اما در ابتدای کار داشتن یک وبسایت افیلیتی به صرفه تره یا یک وبلاگ افیلیتی؟

وبسایت قدرت خیلی زیادی در رسوندن شما به فروش بالا و بدست آوردن و نگه داشتن مخاطبان زیادی برای شما داره. اما درست کردن یک وبسایت با هزینه و مسئولیت زیادی همراه هست. این در حالیه که شما با مسئولیت بسیار کمتر از مسئولیت های وبسایت میتونید از یک وبلاگ درآمد خوبی رو کسب بکنید.البته مسلما این درآمد به اندازه درآمدی که از وبسایت بدست میاد نخواهد رسید اما باعث شروع کسب درآمد شما در ابتدای کارتون میشه.

اکثرا افراد زمانی که وبلاگ دارن تصور میکنن که کارشون بدون راه اندازی وبسایت پیش نمیره و زمانی که وبسایت دارن به این نتیجه میرسن که مسئولیت داشتن یک وبسایت زیاد هست. بهترین کار این هست که شما درابتدا یک وبلاگ خوب راه اندازی کنید. وبلاگ شما نشون دهنده کیفیت شما نیست بلکه محتوایی که داخل اون وبلاگ میذارید کیفیت و  ارزش شما رو نمایش میده. برای خودتون بازه زمانی تعیین بسته به پتانیسلتون تعیین کنید که در طول اون زمان و تا وقتی که به اولین 100 دلار درآمدتون برسید فقط با وبلاگ فعالیت کنید.

هر روز داخل وبلاگتون محتوا قرار بدید.تولید محتوا در وبلاگ در مقایسه با وبسایت بسیار ساده تر هست و هزینه هم نداره.

در یکی ازمقاله های قبلی نحوه ایجاد وبلاگ با استفاده از بلاگر توضیح داده شده.

محتوای خوبی در وبلاگ قرار بدید و اون محتوا رو در اینستاگرامتون معرفی کنید و از مخاطبانتون دعوت کنید که به وبلاگتون سر بزنن. از طریق وبلاگتون صفحه محصول درست بکنید و لینکای افیلیتی رو در اون قرار بدید. زمانی که به 100 دلار رسیدید میتونید برای خودتون یک وبسایت راه اندازی کنید. بعد از درست کردن وبسایت درآمدتون افزایش قابل توجهی پیدا میکنه و مطمعن هستید که مسیر رو یاد گرفتید و تونستید با وبلاگ به درآمد برسید. این از اهمیت بالایی برخورداره. پس اول وبلاگ خودتون رو راه اندازی کنید و بعد از اون وبسایت درست کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است